FAQ Heinemann x ME
Beløn dig selv: Når du registrerer dig hos Heinemann x ME, optjener du point ved hvert køb og kan nyde godt af eksklusive rabatter og bonusser.
Collect Me
Hvordan fungerer Collect Me?
Med Collect Me får du et loyalitetspoint for hver 10 kr. du køber for. Hvis du når eller overskrider en af følgende pointgrænser ved årets udgang, får du en loyalitetsbonus:
Fra 200 loyalitetspoint = 100 kr. i loyalitetsbonus
Fra 500 loyalitetspoint = 250 kr. i loyalitetsbonus
Fra 1.000 loyalitetspoint = 500 kr. i loyalitetsbonus
For at optjene loyalitetspoint skal du blot vise dit Heinemann x ME kort eller din app ved kassen. Du kan selvfølgelig også samle Collect Me point på taxfree-heinemann.dk - du skal blot indtaste dit Heinemann x ME kortnummer på din brugerkonto.
I hvilken periode kan jeg samle point?
Du kan samle point fra 1. januar til 31. december i hvert kalenderår.
Kan jeg optjene på alle varer?
Du kan ikke optjene point på tobaksvarer, pant, Apple-produkter, blade og aviser, bøger samt indkøbsposer. I Norge og Tyrkiet kan du desuden ikke optjene point på alkoholiske drikkevarer.
Udløber mine loyalitetspoint?
Ja, loyalitetspointene udløber ved udgangen af hvert kalenderår.
Hvor kan jeg optjene point?
Du kan optjene point i alle Heinemann Duty Free-, Unifree Duty Free-, Tax Free- eller Travel Value-butikker i Australien, Danmark, Tyskland, Østrig, Italien, Norge, Ungarn og Tyrkiet samt i deltagende butikker ombord på cruiselinere (Mein Schiff 1–6, Mein Schiff Herz, MS Deutschland, MS Europa, MS Europa 2, MS Amadea, MS Amera, MS Artania, HANSEATIC inspiration, HANSEATIC nature, HANSEATIC spirit, AROYA). Du kan også optjene point, når du handler online i en af vores webshops.
Bemærk, at Heinemann x ME-programmet er kendt som Unifree x ME i Istanbul og som Tax Free & Me i Norge. Alle medlemskort accepteres på lige fod overalt.
Hvad sker der med de indsamlede point, hvis jeg vil returnere mit købte produkt?
Din nuværende pointsaldo vil blive reduceret med det returnerede beløb.
Hvornår modtager jeg min loyalitetsbonus?
Hvis du har nået eller overskredet en af de tre givne pointgrænser ved årets udgang, vil du modtage din loyalitetsbonus i form af en voucher i begyndelsen af det følgende år.
Hvor længe er min loyalitetsbonus gyldig?
Din loyalitetsbonuskupon er gyldig i et år fra modtagelsesdatoen og kan indløses én gang.
Kan jeg indløse min loyalitetsbonus på alle produkter?
Nej, du kan ikke bruge din loyalitetsbonus på alle produkter. Undtaget er nedsatte varer, specialtilbud, smykker i cruiseliner-butikker, tobaksvarer, pant, trykte medier, bøger, indkøbsposer og gavekort. Yderligere lokale undtagelser kan findes i vores detaljerede kuponbetingelser: heinemann-shop.com/coupons
Hvor kan jeg se min aktuelle pointsaldo?
Du kan finde din aktuelle pointsaldo i din medlemsprofil på taxfree-heinemann.dk. Du kan også se din pointsaldo i Heinemann-appen, som du til enhver tid kan downloade og installere.
Kan loyalitetspoint også blive krediteret efter købet?
Ja, i de fleste tilfælde kan loyalitetspoint også tilføjes efter købet. For yderligere information bedes du kontakte vores kundeservice via e-mail: service[@]taxfree-heinemann.dk.
Member Price
Hvordan får jeg Member Price?
For at få Member Price skal du være logget ind som Heinemann x ME medlem. I vores lufthavnsbutikker skal du vise dit Heinemann x ME kort ved kassen.
Hvor kan jeg købe produkter til Member Price?
Generelt tilbydes Member Prices i de fleste af vores lufthavnsbutikker i Tyskland, Østrig, Ungarn, Italien, Danmark, Norge og Tyrkiet samt på taxfree-heinemann.dk. Member Price produkterne varierer dog afhængigt af stedet og ændres hver anden til tredje måned.
Andre fordele og kuponer
Hvor ofte må jeg bruge partnerfordelene?
Gyldighedsområdet for hver lokale partnerydelse defineres individuelt (for hvem, hvor længe, hvor ofte osv.). Servicen kan bruges når som helst, hvis der ikke er defineret nogen begrænsninger.
Hvad er vilkårene og betingelserne for Heinemann x ME kuponerne?
Vi har opsummeret vores detaljerede kuponbetingelser her: heinemann-shop.com/coupons
Andre
Er der en aldersbegrænsning på medlemskabet af Heinemann x ME?
Ja, da vi også reklamerer for alkoholiske drikke og tobaksvarer, skal medlemmerne være mindst 18 år gamle.
Hvordan annullerer jeg mit medlemsskab af Heinemann x ME?
Du kan til enhver tid opsige dit medlemskab via telefon eller e-mail.
Email: service@taxfree-heinemann.dk
Telefon: +45 53 85 23 62
Detaljerede oplysninger om dit medlemskab er tilgængelige under Heinemann x ME Vilkår og betingelser for deltagelse.