• Login Ny kunde? Tilmeld dig nu

    Tilmeld dig vores loyalitetsprogram!

    10 % rabat med nyhedsbrevet​
    Optjen Collect Me points​
    75 DKK Fødselsdags voucher

Tjek venligst dine oplysninger i de felter, der er markeret med rødt.

FAQ Click & Collect Service

Find de varer du gerne vil købe, bestil online og afhent nemt og bekvemt fra TAX FREE Heinemann shoppen i lufthavnen på dagen for din afrejse.

Hvad er betingelserne for brug af Click & Collect service?

Du skal have en gyldig flybillet med flynummer og afrejsedato, og du skal være mindst 18 år gammel. 

Du kan forudbestille online fra 14 dage før og op til 24 timer før din afgang og afhente dit køb i TAX FREE Heinemann shoppen i lufthavnen.

Hvor kan jeg finde mit flynummer?

Du kan finde dit flynummer på dit boardingkort, bookingbekræftelsen fra dit flyselskab eller dit rejsebureau samt på afgangsplanen for Københavns Lufthavn.

I hvilke lufthavne kan jeg benytte Click & Collect service?

TAX FREE Heinemann Click & Collect service er tilgængelig i Københavns Lufthavn.

Hvor mange varer kan jeg reservere? Er der begrænsninger eller mængderestriktioner for visse varer?

Du må kun bestille normale mængder til husholdningen. Følgende øvre grænser er gældende:

  • Maksimalt 3 varer af samme produkt fra udvalget af parfume og kosmetik*
  • Maksimalt 24 flasker* af samme produkt fra udvalget af spiritus*
  • Maksimalt 24 flasker* af samme produkt fra udvalget af vin, mousserende vin og champagne*
  • Maksimalt 99 stykker af samme produkt fra udvalget af delikatesse og slik*

*inden for 30 dage. Bemærk venligst, at de maksimale ordremængder kan variere i individuelle tilfælde.

Kan jeg også afhente min Click & Collect-ordre efter ankomst?

Ja, du kan vælge om du vil afhente dine varer før afrejse eller efter ankomst. Hvis du ønsker at afhente ved ankomst skal du ved bestilling angive flynummeret på din flyvning til Københavns lufthavn.

Jeg har ikke modtaget nogen reservationsbekræftelse. Hvad gør jeg?

Naturligvis vil vi gerne have, at det hele forløber problemfrit. Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse, er vores kundeservice klar til at hjælpe dig videre.

Hvornår skal jeg betale for de reserverede varer?

Du skal betale for dine forudbestilte varer, når du afhenter dem i TAX FREE Heinemann shoppen i lufthavnen. Du får varerne til den pris der var lavest på bestillingstidspunktet eller afhentningstidspunktet. 

Hvilke betalingsmidler kan jeg anvende?

Når du afhenter dine bestilte varer, kan du betale i butikken med enten kreditkort eller kontant og i næsten enhver valuta. Vores aktuelle betalingsmuligheder er Dankort, Mastercard, Visa, MobilePay og Apple Pay.

Hvor lang tid før afrejse kan jeg annullere min bestilling?

Du kan til enhver tid annullere din bestilling via din konto under "Ordrer" og endda på stedet i butikken.

Min afrejsedato er ændret. Hvad skal jeg gøre?

Kontakt venligst vores kundeservice for at få din afhentningsdato ændret.