FAQ Returns & Complaints
Vil du gerne bytte en vare, du har købt hos os? Du kan finde alle de vigtige oplysninger vedrørende TAX FREE Heinemanns returneringsservice her.
Hvor har du købt varen?
Kan jeg annullere eller redigere min ordre?
Du kan annullere din ordre via "Min konto" indtil det øjeblik, den er gjort klar til afsendelse. For at gøre dette skal du klikke "Ordrer", derefter på ordren og på "Annuller ordre". Hvis du ikke længere kan annullere din ordre, kan du sende pakken retur eller sige til buddet fra Post Nord, at du ikke ønsker at modtage forsendelsen. Du kan ikke redigere din ordre, når den først er afgivet.
Hvordan kan jeg returnere en vare?
Hvis du ønsker at returnere en vare, bedes du bruge den returlabel, som du finder i din pakke. Sæt den venligst på din pakke. Du kan nu tage pakken med dit nærmeste PostNord posthus. Returnering af varer er gratis for dig.
Sørg venligst for, at de varer, der returneres, er forsvarligt emballeret. Varer kan returneres uden ekstra omkostninger for dig, hvis du sender dem tilbage til os i perfekt stand og inden for to uger efter modtagelsen, forudsat at varerne ikke allerede var beskadiget eller ødelagt ved levering til dig. Vi beklager, at vi ikke kan refundere vores faste forsendelsesomkostning.
Hvad skal jeg gøre, hvis forsendelsen er beskadiget ved ankomsten?
Hvis pakken er synligt beskadiget ved levering, bør du afvise at modtage den. Hvis skaden først er synlig, efter du har modtaget forsendelsen, skal du sende de beskadigede varer tilbage som beskrevet ovenfor og vælge "Gratis ombytning" en returlabel. Hvis en flaske er gået i stykker, bedes du kontakte vores kundeservice for at aftale, hvad du skal gøre, før du destruerer varen.
Hvordan kan jeg se status for mine returneringer?
Du kan desværre ikke tjekke status for dine returneringer i din kundekonto. Tjek i stedet sporingsnummeret for forsendelsen, som transportøren har oplyst. Vi bekræfter modtagelsen af dine returneringer pr. e-mail.
Kan jeg personligt returnere varer?
Hvis du har en kommende flyrejse kan du returnere eller bytte dine varer i en TAX FREE Heinemann shop. Medbring venligst kvitteringen for at kunne returnere eller bytte dit køb i en TAX FREE Heinemann Shop. Varerne skal være i deres originalemballage.
Bemærk venligst også reglerne for at have væsker med gennem sikkerhedskontrollen. Hver enkelt vare skal være på 100 ml eller derunder. Du kan medbringe væsker såsom parfume og kosmetik med en størrelse på op til 100 ml gennem sikkerhedskontrollen i en genlukkelig, klar plastikpose og derefter returnere dem til vores TAX FREE Heinemann shop (for væsker over 100 ml bedes du kontakte vores kundeservice).
Vores kolleger i lufthavn vil med glæde forsøge at bytte dine varer. Vær dog opmærksom på, at dette afhænger af produktets tilgængelighed i den enkelte butik. Hvis en ombytning ikke er mulig, tilbyder vi dig gerne et tilgodebevis eller refunderer dit køb.
Hvordan kan jeg returnere varer, hvis jeg ikke skal ud at flyve i den nærmeste fremtid?
Planlægger du ikke flere flyrejser i den nærmeste fremtid? Bare rolig. Kontakt venligst vores kundeservice for at arrangere, hvordan du problemfrit sender dine varer tilbage.