FAQ Returneringer / Reklamationer
Ønsker du at ombytte en vare, du har købt hos os? Her finder du alle vigtige oplysninger om Heinemanns returneringsservice.
Hvor har du købt varen?
Lufthavn
Kan jeg returnere varer personligt?
Hvis du har en forestående flyrejse, kan du returnere eller ombytte dine varer i en Heinemann-butik. For at gøre dette skal du først kontrollere, at din næste flyrejse er fra en lufthavn, hvor vi har en butik.
For at returnere eller ombytte dit køb i en Heinemann-butik skal du medbringe kvitteringen. Varerne skal være i deres originale emballage.
Overhold også reglerne for transport af væsker gennem sikkerhedskontrollen. Hver vare må højst indeholde 100 ml. Du kan medbringe væsker såsom parfume og kosmetik på op til 100 ml gennem sikkerhedskontrollen i en genlukkelig, gennemsigtig plastpose og derefter returnere dem til vores Heinemann-butik (for væsker på over 100 ml bedes du kontakte vores kundeservice).
Vores kolleger i lufthavnen vil gerne forsøge at ombytte dine varer. Bemærk dog, at dette afhænger af produktets tilgængelighed i den enkelte butik. Hvis ombytning ikke er mulig, tilbyder vi dig gerne en værdikupon eller refunderer dit køb.
Hvordan kan jeg returnere varer, hvis jeg ikke har nogen flyrejser planlagt i den nærmeste fremtid?
Har du ikke planer om flere flyrejser i den nærmeste fremtid? Ingen problemer. Kontakt vores kundeservice for at aftale, hvordan du bedst sender dine varer tilbage.
Krydstogtskib
Hvordan returnerer jeg en vare, der er købt på et krydstogtskib?
Hvis du ønsker at returnere varer købt i en Heinemann Shop på et krydstogtskib, bedes du kontakte vores kundeservice pr. telefon eller e-mail.
Annullering af Click & Collect
Kan jeg annullere eller ændre min ordre?
Du kan annullere din Click & Collect-ordre på din kundekonto. For at gøre dette skal du klikke på »Ordrer«, derefter på ordren og på »Annuller ordre«.